Toimitusehdot 2017-11-15T12:11:51+00:00

Verkkokaupan toimitusehdot

Voimassa 01.02.2017 alkaen

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Suomen Kolibri Oy y-tunnus 0833183-2. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta kolibri-shop.fi ostoskorin kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

  • viitenumeron
  • pankkitilinumeromme FI09 5731 8220 0140 03
  • laskun loppusumman

Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilauksen sisällön.

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, LähiTapiola, Aktia, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken sekä maksukortit (Visa ja Mastercard). Maksutapana on myös lasku ennakkomaksuna.

——————–

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana Checkout Finland Oy (2196606-6) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Checkout Finland Oy näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Checkout Finland Oy:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Checkout Finland Oy, Y-tunnus: 2196606-6
Varastokatu 3 A
33100 Tampere

Puhelin: 0800 552 010
www.checkout.fi

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Checkout Finland Oy (2196606-6) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

——————–

Ennakkomaksu

Postitamme tuotteet kun maksusuoritus näkyy tilillämme. Emme toimita tuotteita postiennakolla. Maksusuoritukset osoitetaan tilille FI09 5731 8220 0140 03 Suomen Kolibri Oy, tilausvahvistuksen tietojen mukaisesti. IBAN: FI09 5731 8220 0140 03 BIC/OKOYFIHH

Käsittelemme tilauksen kaupan aukioloaikaan kun maksu on suoritettu. Jos maksuna on lasku ennakkomaksuna, pidämme varausta 5 arkipäivää, jonka jälkeen tilaus raukeaa jos maksu on suorittamatta.

Meillä voit maksaa laskun myös luottokortilla. Maksu suoritetaan PayPal-kutsun kautta, eikä maksaminen vaadi PayPal-tiliä. PayPal maksu kustantaa 5 % laskun loppusummasta. Ota tässä tapauksessa yhteyttä meihin niin toimitamme sinulle Paypal-maksukutsun.

Toimitusaika

Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Pankkiyhteyksistä riippuen siihen kuluu 2-5 arkipäivää laskun maksamisesta.

Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan sähköpostitse.

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut (19,90 €) sisältävät posti- ja pakkauskulut. Toimitamme tilaukset pakettina ja maksikirjeenä. Tilaus voidaan myös noutaa Suomen Kolibri Oy:stä. Tässä tapauksessa tulee ottaa yhteyttä meihin puhelimitse (03-3454 5000) tai sähköpostilla (kolibri(a)suomenkolibri.fi).

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautuksesta on sovittava erikseen Suomen Kolibri Oy:n kanssa.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

  • asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
  • pankkitilinumerosi
  • sekä kopio Suomen Kolibri Oy:n tilausvahvistuksesta ja laskusta

Palautusosoite:

Suomen Kolibri Oy
Kalevantie 7
33100 Tampere

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen kolibri(a)suomenkolibri.fi tai postitse:

Suomen Kolibri Oy
Kalevantie 7
33100 Tampere

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Suomen Kolibri Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Suomen Kolibri Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.