Verkkokaupan toimitusehdot
Voimassa 01.02.2017 alkaen
Yleistä verkkokaupasta
Verkkokaupan tuotteita myy Suomen Kolibri Oy y-tunnus 0833183-2. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta kolibri-shop.fi ostoskorin kautta.
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.
Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Tilausvahvistus
Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:
- viitenumeron
- pankkitilinumeromme FI09 5731 8220 0140 03
- laskun loppusumman
Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilauksen sisällön.
Maksutavat
Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, LähiTapiola, Aktia, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken sekä maksukortit (Visa ja Mastercard). Maksutapana on myös lasku ennakkomaksuna.
——————–
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
——————–
Ennakkomaksu
Postitamme tuotteet kun maksusuoritus näkyy tilillämme. Emme toimita tuotteita postiennakolla. Maksusuoritukset osoitetaan tilille FI09 5731 8220 0140 03 Suomen Kolibri Oy, tilausvahvistuksen tietojen mukaisesti. IBAN: FI09 5731 8220 0140 03 BIC/OKOYFIHH
Käsittelemme tilauksen kaupan aukioloaikaan kun maksu on suoritettu. Jos maksuna on lasku ennakkomaksuna, pidämme varausta 5 arkipäivää, jonka jälkeen tilaus raukeaa jos maksu on suorittamatta.
Meillä voit maksaa laskun myös luottokortilla. Maksu suoritetaan PayPal-kutsun kautta, eikä maksaminen vaadi PayPal-tiliä. PayPal maksu kustantaa 5 % laskun loppusummasta. Ota tässä tapauksessa yhteyttä meihin niin toimitamme sinulle Paypal-maksukutsun.
Toimitusaika
Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Pankkiyhteyksistä riippuen siihen kuluu 2-5 arkipäivää laskun maksamisesta.
Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan sähköpostitse.
Toimitustapa ja toimituskulut
Toimituskulut (7,03-82,99 €) sisältävät posti- ja pakkauskulut. Toimitamme tilaukset pakettina ja maksikirjeenä. Tilaus voidaan myös noutaa Suomen Kolibri Oy:stä. Tässä tapauksessa tulee ottaa yhteyttä meihin puhelimitse (03-3454 5000) tai sähköpostilla (kolibri(a)suomenkolibri.fi).
Vaihto- ja palautusehdot
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautuksesta on sovittava erikseen Suomen Kolibri Oy:n kanssa.
Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
- asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
- pankkitilinumerosi
- sekä kopio Suomen Kolibri Oy:n tilausvahvistuksesta ja laskusta
Palautusosoite:
Suomen Kolibri Oy
Kalevantie 7
33100 Tampere
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen kolibri(a)suomenkolibri.fi tai postitse:
Suomen Kolibri Oy
Kalevantie 7
33100 Tampere
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.
Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Suomen Kolibri Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Suomen Kolibri Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.